11 Türk gemisi Hürmüz Boğazını güvenle geçti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazını güvenli şekilde geçerek Körfezden ayrıldığını duyurdu.
Kaynak:
Bu haber TRT Haber tarafından yayımlanmıştır. Tüm haklar kaynağa aittir.