Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazını güvenli şekilde geçerek Körfezden ayrıldığını duyurdu.