3 gol, 2 penaltı, 1 kırmızı: Tarihi derbi geride kaldı! İşte Galatasaray – Fenerbahçe maçı yorumları
Süper Lig'in 31. haftası dev bir maça sahne oldu. Galatasaray sahasında Fenerbahçe'yi konuk etti. Sarı kırmızılılar karşılaşmadan 3-0 galip ayrıldı. Maçta 2 penaltı ve 1 kırmızı kart çıktı. Hakem Yasin Kol çok tartışıldı. Maçın ardından son 3 hafta kala puan farkını 7'ye yükselten Aslan, şampiyonluk için gün saymaya başladı. Spor yazarları bu çılgın derbiyi yorumladı. İşte o yazılar...
Kaynak:
Bu haber Takvim Spor tarafından yayımlanmıştır. Tüm haklar kaynağa aittir.