Başakşehir Teknik Direktörü Nuri Şahin, Kasımpaşa maçının ardından yaptığı açıklamada, sezonun en iyi oyununu oynadıklarını söyleyerek, "Hak ettiğimiz bir galibiyet aldık" dedi.Devamı için tıklayınız