Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın, Konyaspor mağlubiyetinin ardından taraftarın verdiği tepki nedeniyle istifa etme kararı aldı. Başkan Adalı’nın da “2 maç kala bırakmak olmaz. Sezon bitsin değerlendirme yaparız” dediği öğrenildi