Yiğit Arslan: "Beşiktaş olarak iyi bir performans gösterdik"
Beşiktaş GAİN Kaptanı Yiğit Arslan, Fenerbahçe Beko galibiyetinin ardından, “Biz Beşiktaş olarak iyi bir performans gösterdik. Evimizde Galatasaray’a kaybettikten sonra taraftarlarımız için bir adım atmamız...Devamı için tıklayınız
Kaynak:
Bu haber Sabah Spor tarafından yayımlanmıştır. Tüm haklar kaynağa aittir.