Fenerbahçe'nin başkan adaylarından Aziz Yıldırım, katıldığı programda açıklamalarda bulundu. Yıldırım, sarı lacivertli kulübü şampiyon yapacaklarını ve ihtiyaçları bildiklerini söyledi.