Bir dönem ülkemizde Alanyaspor ve Beşiktaş'ta forma giyen Fabrice N'Sakala, HT Spor'a özel açıklamalarda bulundu. Türkiye'yi çok özlediğini ve kendini Türk hissettiğini ifade eden 35 yaşındaki futbolcu, Beşiktaş için, "Şampiyonluk geri gelecek" diye konuştu.