TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, A Milli Takım'ın Dünya Kupası'nda ABD ile oynayacağı maç öncesi Los Angeles'ta açıklamalarda bulundu. Türk taraftarlardan özür dileyen Hacıosmanoğlu, "Tek üzüntümüz bu insanlara hayal kırıklığı yaşatmak. Dünyanın her yerinden geldiler. Hala içimiz acıyor. Bu değerli insanlardan sizlerin huzurunda özür diliyoruz." dedi.