Beşiktaş'ta 200 milyon euroluk hüsran: Şampiyonluk hayal oldu
Ziraat Türkiye Kupası'nda Konyaspor'a yenilerek 2025-2026 sezonunu kupasız kapatan Beşiktaş, Süper Lig şampiyonu olduğu son sezonun ardından harcadığı 200 milyon euroya rağmen istediği başarıları elde edemedi. Siyah beyazlıların bu görüntüsünden kurtulmak için yaz döneminde harcanacak para da bu tabloda yok. Masraf daha da büyüyecek. İşte detaylar...
Kaynak:
Bu haber Takvim Spor tarafından yayımlanmıştır. Tüm haklar kaynağa aittir.