Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası’nda üst üste 3. kez finale yükseldi. Bordo mavililerin teknik direktörü Fatih Tekke, 2-1'lik Gençlerbirliği galibiyetinin ardından açıklamalarda bulundu.