Fenerbahçe Beko – Beşiktaş Gain derbisi ertelendi!
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nin 29. haftasında oynanması planlanan Fenerbahçe Beko – Beşiktaş Gain maçı ertelendi.Devamı için tıklayınız
Kaynak:
Bu haber Sabah Spor tarafından yayımlanmıştır. Tüm haklar kaynağa aittir.