Fenerbahçe'de geçmiş dönemde ayda bir yapılan Yönetim Kurulu toplantıları haftalık bazda daha sık yapılması kararlaştırıldı. Bugün yapılan toplantıda futbol takımının kamp ve hazırlık süreçleri, transfer çalışmaları ve gelir artırmaya yönelik çalışmalar istişare edildi.