İçişleri Bakanı Çiftçi, emniyet ve jandarma personeliyle bayramlaştı
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Konya'da İl Emniyet Müdürlüğü ve İl Jandarma Komutanlığını ziyaret ederek, emniyet ve jandarma personeliyle bayramlaştı.
Kaynak:
Bu haber TRT Haber tarafından yayımlanmıştır. Tüm haklar kaynağa aittir.