Kuzey Makedonya Teknik Direktörü Goce Sedloski, yarın oynanacak Türkiye maçı öncesinde, "Yeni oyuncularımızla yapabileceğimizin en iyisini yapmak için buradayız. Türkiye, çok güçlü bir takım." dedi.Devamı için tıklayınız