Beşiktaş, Türkiye Kupası yarı finalinde Konyaspor’a 1-0 mağlup oldu. Son dakikada gelen gol sonrası tribünlerden yönetim ve Sergen Yalçın’a tepki yükseldi. Deneyimli teknik adama tribünlerden su şişesi fırlatıldı.